Când am finalizat facultatea (specializarea Administra?ie public?) nu aveam o idee clar? asupra domeniului în care doream s? activez; ceea ce voiam era s? urmez un program de masterat ?i mai târziu s? m? orientez c?tre acel ceva care într-adev?r s? m? reprezinte. Recunosc, în primele cursuri m? tot întrebam ce caut eu la aceast? specializare (fiind singura din grup? care studiase cu totul altceva), temându-m? c? nu voi face fa?? noilor cerin?e. Era totul nou, mult mai practic. Exista chiar o rela?ie de prietenie între noi ?i profesorii no?tri.
Temele noastre constau în aplicarea de proiecte de cercetare la diverse ?coli ?i astfel am constatat cât de frumoas? este aceast? profesie, cât de pl?cut este s? lucrezi cu copiii. Acum ?tiu ceea ce-mi doresc ?i mul?umesc ini?iatorilor acestui masterat c? mi-au oferit aceast? ocazie. Colegii m-au încurajat s? urmez ?i o facultate în domeniu, iar eu le-am urmat sfatul. Acum, la final de masterat ?i la început de facultate, m?rturisesc c? de-a? fi pus? în situa?ia de a-mi schimba op?iunea, nu a? schimba nimic, a? opta pentru aceea?i specializare, Didactic? ?i Didactici de Specialitate.
Liliana State, masterand al primei serii